#1 2011-08-31 13:00:03

Amy Flame

Administrator

Zarejestrowany: 2011-08-30
Posty: 29
Punktów :   

Rozkład nauki na cały rok

Na każdym roku uczniowie poznają coraz to nowe zaklęcia. Należy pamiętać, że normalnie można je używać na lekcjach, gdy poprosi o to nauczyciel lub podczas pojedynków magicznych i innych tego typu rzeczach. Za złamanie tej zasady można nawet zostać wydalonym ze szkoły !

Rozkład nauki


Klasa pierwsza:


Zaklęcia

  • Alohomora - otwiera różnorakie zamknięcia.
  • Colloportus - zaklęcie o działaniu odwrotnym w stosunku do Alohomory.
  • Descendo - pokazuje ukryte przejścia.
  • Expulso - odpycha od czarodzieja przedmioty lub ludzi.
  • Expelliarmus - rozbraja przeciwnika.
  • Incendio - rozpala ogień.
  • Lumos - gdy użyje się tego zaklęcia, na końcu różdżki zapala się światło.
  • Nox - gasi światło wywołane zaklęciem Lumos.
  • Petrificus Totalus - paraliżuje przeciwnika.
  • Wingardium Leviosa - wprawia niewielkie przedmioty w lewitację.

Eliksiry

  • Eliksir Wiggenowy - regeneruje zdrowie.
  • Eliksir Spokoju - wywar uśmierzający lęk i łagodzący niepokój.

Transmutacja

  • Przemienianie wykałaczki w igłę.
  • Zmienianie koloru włosów oraz paznokci.

[html]<br>[/html]
Klasa druga:

Zaklęcia

  • Aquamenti - powoduje wytryśnięcie z różdżki strumienia wody.
  • Diffindo - przecina np. liny. Może też wykonać głębokie rany w ciele.
  • Faraverto - powoduje zniknięcie niewielkich przedmiotów.
  • Finite - kończy działanie niektórych zaklęć.
  • Lacarnum Inflamare - wyczarowuje z różdżki ogień w postaci płonących kul.
  • Locomotor - przenosi różne obiekty.
  • Rictusempra - zaklęcie obronne, odrzuca przeciwnika; użyte na samym sobie wprawia w dobry nastrój.

Eliksiry

  • Eliksir zmieniający kolor włosów - wywar, który powoduje zmianę koloru włosów z naturalnej barwy na barwę, o której pomyśli osoba zażywająca go.
  • Eliksir Słodkiego Snu - eliksir, który powoduje natychmiastowe zaśnięcie. Ma zielony kolor, gęstą konsystencję i zapach cynamonu.

[html]<br>[/html]

Transmutacja

  • Przemiana popielniczki w mysz i na odwrót.
  • Zmiana zegarka w dzwonek.

Klasa trzecia:

Zaklęcia

  • Expecto Patronum - przywołuje Patronusa, energię, która opycha Dementorów. Patronus ma postać zwierzęcia symbolizującego osobę, która go przywołała.
  • Protego - blokuje niektóre zaklęcia.
  • Reducio - zmniejsza rozmiary obiektów; użyte na drugiej osobie powoduje poparzenia.
  • Relashio - powoduje, że z różdżki wystrzela strumień gorącego powietrza. Można nim poparzyć lub stopić różne przedmioty, np. łańcuchy.
  • Reparo - naprawia uszkodzone przedmioty.
  • Riddiculus - zaklęcie stosowane przeciw boginom.
  • Tergeo - oczyscza pokój z różnych zanieczyszczeń, np. kurzu.
  • Tarantallegra - wywołuje u przeciwnika niekontrolowane drgawki i pląsy.
  • Volate Asenderay - wysoko podrzuca małe obiekty.

Eliksiry

  • Szkiele-Wzro - wywar przyśpieszający zrastanie się kości.
  • Eliksir Rozdymający - powoduje rozdęcie się przedmiotów.

Transmutacja

  • Zmiana dzbanka w szczura.
  • Zmienianie kruka w filiżankę.

[html]<br>[/html]
Klasa czwarta:

Zaklęcia

  • Accio - przywołuje dany obiekt.
  • Impedimento - zaklęcie spowalniające przeciwnika.
  • Drętwota - zaklęcie powodujące, że przeciwnik traci przytomność.
  • Confundus - zaklęcie dezorientujące.
  • Conjunctivitis - ma działanie podobne do Drętwoty, lecz jest stosowane na zwierzętach o grubej skórze, np. smokach.
  • Deletrius - sprawdza, jakie ostatnie zaklęcie zostało rzucone przez daną różdżkę.
  • Densaugeo - wydłuża przednie zęby.
  • Engorgio - powiększa małe obiekty.

Eliksiry

  • Eliksir Skurczający - powoduje kurczenie się ludzi i zwierząt.
  • Wywar Dekompresyjny - eliksir, który przywraca naturalny rozmiar rzeczy spryskanej Eliksirem Rozdymającym.

Transmutacja

  • Przemiana żaby w pudełko z zapałkami.

[html]<br>[/html]
Klasa piąta:

Zaklęcia

  • Legilimens - pozwala na czytanie w myślach drugiej osoby.
  • Mobilicorpus - sprawia, że osoba, na którą rzuca się to zaklęcie, lewituje.
  • Obliviate - wymazuje dane wspomnienia z pamięci.
  • Orchideus - zaklęcie skuteczne w walce ze stworami takimi jak błotoryje, czy erklingi.
  • Oppugno - zmusza przebywające w okolicy ptaki do ataku na daną osobę.
  • Portus - zmienia dany obiekt w Świstoklik.

Eliksiry

  • Felix Felicis - lub inaczej Płynne Szczęście. Eliksir zapewniający szczęście każdemu, kto go wypije. Jego używanie jest zakazane przy pisaniu testów, w zawodach sportowych itp.
  • Eliksir Postarzający - powoduje, że zażywająca go osoba starzeje się o kilka, a nawet kilkanaście lat.

[html]<br>[/html]

Transmutacja

  • Zmiana pióra w kawałek drewna.
  • Umiejętność tworzenia Świstoklików.

Klasa szósta:

Zaklęcia

  • Diminuendo - zmniejsza i unieszkoliwia zwierzę.
  • Vulnera Sanantur - leczy głębokie, cięte rany.
  • Mimblewimble - dezorientuje przeciwnika.
  • Carpe Retractum - rzuca magiczny, przypominający lasso, świetlny sznur na dane obiekty i przyciąga je do rzucającego zaklęcie lub odwrotnie.
  • Deprimo - robi dużą dziurę na wylot w ścianie lub podłodze.
  • Engorgio - powiększa małe obiekty.
  • Episkey - niweluje uszkodzenia ciała.
  • Furnunculus - powoduje pojawienie się na twarzy piekących krost i bombli.

Eliksiry

  • Amortencja - eliksir miłosny.
  • Eliksir Euforii - powoduje przypływ energii. Może uzależnić.

Transmutacja

  • Nauka teleportacji.

[html]<br>[/html]
Klasa siódma:

Zaklęcia


  • Protego Horriblis - ulepszone zaklęcie protego; daje najlepszą ochronę przed zaklęciami.
  • Renervate - uzdrawia i regeneruje. Zaklęciem tym można również wybudzić osobę z czaru Drętwota.
  • Repello Mugoletum - sprawia, że mugole nie widzą danego obiektu.
  • Serpensortia - wyczarowuje węża, który atakuje przeciwnika.
  • Arania Exumei - odstrasza pająki.
  • Bombarda - zaklęcie całkowicie niszczące daną rzecz, na którą zostało rzucone.
  • Bracchium Emendo - łamie kość przeciwnikowi.
  • Sezam Materio - usuwa blokady oraz zamknięcia.
  • Vipera Evanesca - spala węża wywołanego zaklęciem Serpensortia.

Eliksiry

  • Wywar Żywej Śmierci - eliksir powodujący omdlenia, które dla niedoświadczonych czarodziejów mogą być podobne do śmierci. Jest też wykorzystywany jako środek łagodzący ból.
  • Eliksir Rozśmieszający - wywar, który powoduje śmiech u każdego człowieka.

Transmutacja

  • (Dla chętnych) Nauka przemiany w zwierzę (animagia).

--

Coś źle zapisane ? Sądzisz, że powinno być więcej zaklęć i dobrze wiesz, jakich ? Napisz do mnie na PW, a nagroda Cię nie minie.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.collegium.pun.pl www.dzielnekobietki.pun.pl www.pcm.pun.pl www.bmwpabianice.pun.pl www.red104.pun.pl